Morning

Idag har man vart på kalas, min moster fyllde år och vi åkte dit och åt påskmat.
Efter kalaset så skulle vi åka till Paula och Micke, men jag orkade inte åka med så mamma körde hem mig.
Så jag stannade hemma med vovven, det va så skönt att bara sätta sig ner framför datorn förut när jag kom hem.
Jag va så enormt trött så jag visste ju knappt vad som va bak och fram?
Jag satte mig och kollade på L word, bara slappnade av och dregglade.
Min vovve va lite småskrajj för fyrverkerierna :( stackars. så han fick sova under mitt täcke, det tyckte han om.
Igår la jag mig klockan 6.00 på morgonen, jag va gött trött när jag skulle upp i morse, till råga på allt till detta kalaset med.
Orka!

Lesbisk, det är ett ganska fult ord egentligen. 
Men Bög då?? det är ännu värre, det låter så fruktansvärt vulgärt.
Jag står iallafall för att jag är Lesbisk!!! Fult eller inte, vem bryr sig. Jag kan ju inte direkt hjälpa att det heter lesbisk.
Homosexuell låter bara töntigt.
jag har suttit och grejjat i PS och kom upp med en del grejjor.
Jag ska sätta ut lite senare men nu ska jag fortsätta att titta på det Hel sköna L word <3

Puss* Natti*


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, du e ju verkligen besatt av L word! gulligt;)

2007-04-08 @ 21:42:42
URL: http://tigermysig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0