nyhetsmorgon

Ja nu har jag fått min blogg då.
sitter nu här och spånar på hur den ska se ut, men detta får väl bli bra till att börja med.
Jag ligger i sängen med kramp i armarna, för jag måste anstränga mej att andvända dem när jag ligger i min på mage i min knarriga säng på ett svart päls överkast... ja med laptopen då alltså. skulle ju sett lite kul ut om man tog med sig hela den stationära datorn ner i sängen. Ja men vem vet kanske ska man pröva, jag har ju trådlös router så det är väl bara att bära ut datorn precis som han gör på Telia reklamen.

nej nu tänker jag för mycket och det orkar jag inte just nu, även om hjärnan kanske behöver stimuleras så får den nöja sig med att stimulera den ena hjärnhalvan eller ska man kanske säga en stor  del av hjärnan.. ja i vilket fall hos mig iallafall, med att rå glo på the L word.. medans man dregglar i takt med bakgrunds musiken i en sex scen.
ja detta kanske kan missuppfattas men vem tänker inte ofta på sex, och varför ska man dölja det..?
jaja, nu känner jag mig som Carrie i Sex and the City. så jag ska lämna det kapitlet snarast... jag lämnar över dem frågorna till henne att besvara.
So, L word here i come... förresten så är Marlee Matlin as Jodi Lerner och Jennifer Beals as Bette Porter jädrigt vackert par tillsammans i serien.. but but... here i come. Johoo...

(Marlee Matlin as Jodi Lerner <3)
God natt och sussa sött. ~ Mela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0