Skolsyster +

image3

Jag sitter just nu i skolan och drömmer mig bort...
Engelska lektionen ska just komma till sin rätt... men jag vet inte om jag ska anstränga mig för att verkligen förstå vad hon säger eller om jag ska koppla bort det och bara slummra in i drömmens värld.
antagligen så är jag nog tvungen att anstränga mig, för jag är redan mycket efter pga slöseri med tiden.
Somnade klockan fyra i morse.. och jag kan säga att jag är rejält slö i ögat.

Idrott första timman med, sträckte olyckligtvis min lår muskel som för tillfället gör väldigt ont.
men jag är ju inte död så jag tror att det går över.
Va lite halv roligt när jag skulle gå till skolsköterskan (jag låter helst bli, tycker bara att det är obehagligt med alla frågor och sånt.) ja iallafall.. så gick jag dit med en smärta som just då kunde ha dödat mig.. lite väl att ta i kanske men så kändes det.
Så när jag kom in i rummet hos skolsköterskan så frågade hon om jag ville bli masserad dör jag hade ont?
men DU nej TACK! jag har ont så det räcker... jag kan massera själv om jag behöver.. men tack endå. hehe.
Sen frågade hon om jag ville ha en plasthandske när jag skulle smörja in Zon på muskeln, men det materialet gör mig äcklad.. jag vet inte varför men endå?!
Jag känner mig bara som the creepy guy in "Creep" då. (en skräckfilm, jävligt bra!)
så jag bara nej tack det går bra endå. hon bara jaha OK, ja då kan du ta på dig själv då.
Haha. den repliken satt som en smäck du.. så jag fick ju sticka ner handen lixom innanför byxorna för det var för tajt att gå in byxbens vägen.
så där satt jag med handen innanför byxorna och hon kollade på, sen började de klassika runk" rörelserna.. haha. ja det såg ut som jag satt inne hos skolsköterskan och gjorde ngt helt annat Men nu ska vi inte gå in på det.
Jag slutar klockan halv fem idag så jag återkommer med fler nyheter och uppdateringar.
men detta va för nuläget!

Vi synes. Ha det! ~ Mela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0