Du betyder så mycket...blir nästan tårögd...

En vänskap betyder så jävla mycket...jag hoppas vi kommer bygga på våran vänskap och få till det lilla Xtra...
Du är den underbaraste som jag träffat, finns ingen som du....har aldrig träffat en sån människa som du.
Jag Tycker om dig så mycket....all min inspiration har varit i koma innan jag träffade dig...nu bara rinner det ur mig.
Hoppas du förstår hur mkt jag bryr mig om dig....och kommer ngn gång en magisk man och säger att jag har en önskan så skulle jag önska att jag var 10 år äldre...jag skulle inte önska fred på jorden för en planet med bara lyckliga stunder funkar inte...alla människor passar inte ihop därför skulle jag lägga mödan på att få Älska en person och få den kärlek som man vill ha tillbaka...men även om denna önskan aldrig sker så kommer du vara den finaste vännen jag någonsin haft !!

Sweetface, min dag går inte en sekund utan att jag skänker en tanke till dig...när jag träffar dig så ska jag ge dig den varmaste kram som existerat.
Krya på dig nu...många underbara, varma kramar till dig finaste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0